Day 30.

Day 30. What affect has Harry Potter made on your life and how much does it mean to you?

Harry Potter har påverkat mitt liv väldigt mycket! Och det betyder väldigt mycket det är nästa utan Potter ingen Linnéa. Jag kommer fortfarande ihåg när jag var en liten och skulle se första Harry Potter filmen med mamma och pappa det var så coolt jag fattade inte mycket men det var så cool! Och innan dess hade lyssnat lite på den på Kassettband (då tidens ljudböcker) innan vi såg den. Och jag var helt fast jag tyckte det var lite läskigt men jag älskade det ändå och det har liksom varit en stor del av min uppväxt. Jag kanske låter som en extrem nörd men det är jag gärna för Harry Potter.
Jag skulle kunna skriva väldigt långt och ingående men det skulle ni ändå inte läsa så jag slutar där jag börjar. Jag älskar Harry Potter böckerna och filmerna väldigt mycket dom har påverkat mig mycket och betyder väldigt mycket för mig!

Nu lägger jag inte en bild från midnattsvisningen inte så vacker och den har lagt upp den förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0