Breaking dawn part 1

Jag såg den igår :D fett glad den va fett bra hela twiday va bra!!! Bloggar från min iPhone så jag kan lägga in bilder för jag orkar inte hålla på med sladdar och skit.
Filmen var helt underbar jag menar självklart är det lite jag tycker si och så om men ja orkar inte hålla på med det eftersom allt kan inte vara som i boken. Tyckte det var ganska uppenbart vart dom klippte det och längtar galet till del 2 fatta att jag måste vänta typ ett år :o :( men jag och Eve hade en trevlig eftermiddag/kväll/natt. Man fick en grej runt halsen (ni ser på bilderna sen) och man kände sig fett VIP haha. Nu kommer lite fina egobilder och sånt på mig och eve. Det är inte bästa kvalitén men det är taget i en biosalong med kameran på framsidan dvs den som är sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0