30/11

Nej nu blir jag ledsen skrev vääärsta inlägget och det bara försvann -.-
Idag har jag varit i skolan och där har jag bland annat skapat guda (ja jag vet inte det var nån konstig uppgift vi fick) och på idrotten dansade vi vals och sånt. Efter skolan har jag lyssnat på asgryma covers och dålig också för den delen. Jag har stickat, gått på promenad, tänkt för mycket, spelat piano på mobilen lärde mig nästan hela "Back to December", läst massa bra bloggar och fått massa inspiration men jag har glömt bort typ allt bloggnamnen typiskt! Och jag har säkert gjort mer grejer men jag kommer inte ihåg. Jag är mycket trött och min hjärna har för mycket onödigt i sig just nu..

Imorgon är det första December! Då får man öppna julkalender :)
Folk delar för mycket på Facebook jag vill liksom inte veta hur folks spyor och sår ser ut -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0