10 sanningar om mig

1. Jag är för snäll och folk utnyttjar ofta det.. VÄLDIGT ofta.
2. Jag märker när folk ljuger men jag säger oftast ingenting om det.
3. Jag har många drömmar ingen vet om.
4. Google är min bästa vän.. haha nej men jag googlar ALLT! personer, saker jag vill veta, texter, stavningar. Allt! om jag undrar nåt så är google där för mig ;)
5. Jag älskar att skriva men jag gör det sällan.
6. Jag kan ofta tänka saker som om det skulle vara en scen i en film. 
7. Jag älskar citat.
8. Det är få som verkligen förstår mig..
9. Jag älskar att spela sims
10. Jag är beroende av min lur, dator och kamera.

Det här var svårare än jag tänkte att det skulle vara. Men här har ni lite sanningar om mig :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag brukar också tänka som att det är en scen ur en film! Hela dialoger, hur folk ska röra sig och allting! (lite forever alone i mitt huvud hehe)

2011-11-30 @ 20:16:50
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0