Photoshop 30 dagar

Som jag tidigare skrivit har mitt Photoshop poff försvunnit. eller aa typ så. så jag har använt mig Gimp som jag inte fattar ett piss av men har försökt så gott jag kan. Men nu i 30 dagar har jag photoshop wiho! Har laddat ner 30 dagars test så jag har det ett tag iallafall sen får jag försöka fixa mig det ordentligt!
Så nu kan jag redigera bilder ordentligt igen inte för att jag brukar redigra så mycket men allafall.
Ja ja idag ska jag inte göra så mycket funderar på att fota lite men får se vad. Nu tror jag det blir lite Scrubs vi hörs och ses.


Kommentarer
Postat av: nina

lever också på 30-dagars tester nuförtiden ända sen jag skaffade en ny dator ;)

2011-05-30 @ 12:30:39
URL: http://passionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0