16/5

Tjenatjena. Har inte haft tid att blogga har haft överdrivet med fullt upp den här helgen. I fredags träffade jag Eve, Linnea, Vincent och flera andra orkar inte skriva alla. Vi va i stan sen skulle Eve och Vincent hem så då drog jag och Linnea också. Jag kom hem vid 7 och typ sov för jag skulle upp halv 6.
I Lördags gick upp tidigt fixade mig och typ 8 gav jag mig iväg till kyrkan för att fixa inför konfirmationerna och peppade konfirmander med mera 10 var en konfirmation och 13 en. Sen drog alla ledare för att käka lunch typ 3 :o Sen gick vi tillbaka typ helt döda. Jag Anna, Espi och Sara fick åka till Willys Annas hund(han är inte liten) satt i mitt knä påväg dit och hem och på väg hem så klev han på mig så jag sa aj och hade tydligen en mansröst som dom kommer mobba mig för resten av livet. På Willys handlade vi typ två fulla vagna. Sen när vi kom tillbaka städade vi lite och blåste lite ballonger med mera. klockan va typ 5-6 något och det var bara vi kvar av alla ledare. Så vi gick hem jag va helt trött.
Igår skulle vi ha avslutningsgrill (det va därför vi handla så mycket) men det regnade så vi va nere i konfa rummet istället jag kom dit halv 1 och gick hem typ 9 skit trött och sliten när jag kom hem. Hade skit kul och så men man blir så trött.
Aa orkar inte gå in på detalj. sorry för cp skrivning och stavfel men orkar inte lägga ner så mycket tid.
Idag är jag ledig så jag ligger och jobbar med min avslutande uppsatts i Samhälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0