Musik

Lite musik som betyder lite och är bara allmänt underbar tycker jag....

Den här låten sjöng en tjej på min konfirmation hon sjöng den så underbart fint! fast den jag laddar upp är men den riktiga artisten.
Lisa Nilsson - Himlen Runt Hörnet



Jag ÄLSKAR Disneyoch den här låten är så underbar att det inte är sant.
Ringaren i Notre dame - Esmeraldas bön (Hunchback of Notre Dame- God help the outcasts)


dom som läste min förra blogg och dom som kände mig som yngre vet är jag var och är fortfarande lite besatt av den här låten den är så underbar.
Jonas Gardell - Aldrig ska jag sluta älska dig (låten slutar typ 4.00)



Jag älskar denna man han har gjort sån underbar musik det går inte att välja en men jag kan inte ladda upp hur mycket som helst så det fick bli den här.
Ted Gärdestad- Himlen är oskyldigt blå


Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst men nu får det inte bli mer. Och nu blev det bara massa svenskt LEV MED DET! ingen tvingar dig att lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0