Jakandagen

Okej har inte orkat eller haft tid att blogga. I tisdags hade syrran klass konsert och där spelade Axel som gick i min förra klass men båda ignorera varandra som bara den haha.
Igår Va det jakandag med skolan vid bruket bilder kommer längre ner. Alex och Felix va me :) massa knäppt blev det och orkar inte med min skola. Sen hade syrran dansupvisning så där va jag.
Men nu kommer bilder från igår och tro inte jag är super ego men ingen vill vara med på bild.

Jag och Felix. Blä på hur stor min näsa blev på denna bild.

Söta fötter.

Jag frös och var trött Natta tyckte det såg kul ut.

Haha påväg upp för bruketbacken
Bilderna under är tagna när jag och natta hade kämpat oss upp till toppen ;)

Haha Natta och jag hade lite kul.


Blomma.

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad söta du är! :D ´

När du har orken och lusten så vill jag ha bilder (speciellt den på dig och Felix!) :) <3

2011-05-26 @ 13:07:22
URL: http://alexandraolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0