dagen.

Hallojs mina kära läsare!
Mitt Internet är fortfarande dött för min katt har ätit på sladden medans jag var borta. Fast en ny är inköpt men inte fixad så jag surfar på min internetdosa eller va man ska kalla den (liten usbgrej man laddar med pengar för att surfa) den klarar inte av att ladda upp bilder på blogg eller Facebook därför kan jag inte ladda upp bilder från Estland än och inte bilder får idag när jag träffa lilla söta Felix (Alexandras bebis). När jag kom hem från skolan så åkte jag, mamma, pappa och Filippa till Vällingby för att bland annat växla tillbaka pengar och jag gick in på Cubus och jag köpte en jeansjacka. Den va fett fin tycker jag och den va på Rea.
Just nu sitter jag och kollar på What Happens in Vegas och dricker ice tea som jag köpte i Tallinn sååå gott <3<3<3
Vi ses och hörs. Hoppas jag kan ladda upp bilder imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag vill ha alla bilder sen! :D

2011-05-07 @ 14:23:07
URL: http://alexandraolin.blogg.se/
Postat av: HANNA

visst är det sjukt jobbigt att man inte kan se inlägg och sånt nu ? -.-

2011-05-09 @ 07:19:53
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0