28/5

Hello!
Just nu sitter jag ute och fryser samtidigt som jag skriver en för och nackdels lista med Taizé och ett sommarlovsschema (i grova drag) för  att jag inte ska sitta inne framför datorn hela lovet. Det är jätte typiskt mig att göra det så lika bra att skriva på ett ungefär va man kan göra. MEn självklart kommer jag inte gå efter den till punkt och pricka det roliga med sommarlov är ju det spontana.
Igår filmade jag regnet lite får se om jag får ihop någon regn film. är ju som sagt nybörjare med filmfunktionen så det blir lite sådär. Och till på köpet har jag inget superbra redigerings pogram.
Men nu ska jag springa iväg. Vi hörs senare mina kära läsare. Bara för att inlägget ska bli roligaare lägger jag upp två bilder på mig och alex från februari 2010 när va var och spelade badminton på idrottsdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0