19/5

Hej!
Igår Pluggade jag sen träffa jag Malin för andra gången den här veckan :D fett kul att träffa henne. Vi spela kort och kolla på MTV åkte longboard och lite sånt.
Idag Va jag i skolan nu ligger jag och skriver på min avslutande uppgift i Samhäll. Imorgon skulle det först vara grillning men den ändrades till lördag(=jag kan absolut inte :( synd synd) fredag fans det en chans halv stor men lördag fans ingen alls synd synd finns fler tillfällen hoppas jag.
Om jag blir klar med Samhället någon gång så kanske jag ska gå ut och gå eller springa får se får se känner för att röra på mig.
Vi hörs och ses ska försöka fixa bilder bland annat från Tallinn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0