17/5

Idag var jag och hälsade på min praktik typ alla barn var jätte glada att se mig tyvärr kunnde jag bara vara där ett tag.
Just nu sitter jag och försöker skriva mitt jävla tal till svenskan det går sådär det ska vara 5 min och ja det går inte så bra fan fan. folk kommer kanske förvänta sig att jag ska he ett djupt och intressant tal efter dikten jag skrev i 1an men det går ingenstans och jag hatar ämnet vi har. menmen när Filippa kommer hem ska jag prova min cykel den cpa sig påväg hem från centrum och jag ska antagligen cykla till viksjö på möte idag om det inte spöregnar. Btw så är min mobil helt CP gah.
Aja nu måste jag fortsätta skriva försöker hitta nåt att ladda upp sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0