12/5

Jag går med baggy kläder och kepsen bakåfram. Yo jag dunkar hiphop så högt jag bara kan. Jag målar graffitti och skriker FETT FETT. Jag e' den coolaste katten som stan har sett.

Haha Sorry att jag inte blogga igår men jag var mycket upptagen med plugg. Just nu sitter jag i skolan texten ovan är en del av Markoolios Rocka på som sitter fast i mitt huvud. Just nu trodde jag det va freda sen belv jag ledsen för det är ju bara torsdag :( Men torsdagar är bra fast lite deppigt för det är sista konfaläsningen idag på lördag konfimeras mina små konfisar och jag kommer antagligen inte få se dom mer. Nej men va jag deppar fyfy! Nu kommer min lärare vi ses och hörs när jag vill, vågar och kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0