övernattningen

Igår natten imorse haha sjukt och kul. lite jobbiga stunder och sånt men nu är det bara att försöka glömma och gå vidare. Jag vet inte allt jag gjort brottats flera gånger med typ Jocke, Emil typ jag och Fanny mot jocke. Haft vattenkrig med jocke kittlat honom. Skrattat massor. Misstolkat. träffat Emil typ andra gången men första gånger jag umgått med honom. Inte sovit en minut. Delat en jätte liten soffa(jätte smal tvåmans soffa) med Emil och Jocke puttat ner Jocke på golvet och blivit ner puttad av Emil för han somna. Umgåtts med härligt folk haft härliga smatal. ätit lasange och majs mitt i natten (typ 1-2) sett jocke springa på väggen (haha) druckit massa varm choklad och vatten ätit grymt mycket godis och chips. Och ja jag har gjort så mycket mer men jag orkar inte skriva mer. En natt med både jobbiga saker och roliga saker. Mysigt också. Asså ja hoppas någon fattar annars så kan jag förklara bättre nån gång haha.
Här kommer bilder eftersom jag inte vet om jag får lägga upp bilder på folk blire lite tråkigare bilder än om jag skulle lägga upp alla galna bilder Emil tog när han kidnappa kameran men så kan de gå. Btw det är antagligen cp fel i texten men jag har inte sovit något inatt så jag är trött och har lite svårt att skriva haha.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ahh, söt Mimmi! :D

2011-03-27 @ 16:39:39
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0