Today, tomorrow or never

Idag så har jag grejs med ungdomsgruppen till imorgon så jag får se om jag bloggar via mobilen annars hörs vi imorgon mina kära läsare!
Hoppas på att få träffa trevligt folk från andra ungdomsgrupparna idag! :D det ska vara utklädnad jag ska vara Mimmi men det tror jag att jag har sagt redan. Ni får se bilder (om det blir några) imorgon :) Folk är sega och jag blir så trött på dom dom läser inte och sen blir dom sura och säger att dom inte har fått info idioter -.- aja nu ska jag sluta babbla och göra mig klar för att sticka iväg och fixa seeee yaaaa!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Mjo jag fattade typ facebookfilmen men den är rätt förvirrande ja xD Man fattar mer när man kollat lite längre :P

2011-03-27 @ 15:11:33
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0