Sofias 18 års firande

Hallojs! Kom hem från Sofia för ett tag sen hade sån tur att jag fick skjuts av Linneas mamma till brommaplan och sen va pappa så snäll att han hämta mig där :)
Igår åkte jag till Sofia träffa Linnea vid brommaplan och där kom också några hon kände och sen satt Eira på busen och senare efter några stationer hoppade Eve på bussen. Då åkte vi först den bussen och sen bytte vi buss sen gick vi till Sofia det va lite roligt för när vi åkte andra bussen så va det en tjej som va ytterst flummig och hängde i buss stolparna så sa jag "Undra om hon ska till Sofia. Det ska hon säkert, hoppas nästan inte det" till Eira och Eve men så klar skulle hon till henne men hon va trevlig. Jag kände bara Sofia(så klart), Eve, Eira, Linnea och jag har träffat Linda några gånger. sen va det några från Sofia och Linneas landställe ,ett gäng från Sofias klass, och lite människor som jag inte kommer ihåg vilka de va. Vi åt god mat, chips och godis. Sen spela vi någon sång grejs mitt lag förlorade men vi fick jätte svåra låtar. Och mellan kollade vi lite på melodifestivalen och sofia öppnade presenter fina grejer haha Egil och Vincent (Eves kompis och Eves kille) hade lagt i lite extra saker i min och Eves present haha. Sen åt vi tårta och satt och snacka trevligt trevligt! Sen gick folk lite då och då sen efter mycket snack och sånt va klockan runt 2 och då va jag och Eve jätte trötta så vi tog typ dom två bästa sängarna (annars skulle man sova på madrasser på golvet eller soffor) och somna haha. Sen vakna jag vid 7 kunde inte somna om så jag klädde på mig och fixa mig sen bara aha va ska jag göra nu så då började jag ta bort mina lakan och det och då sätter sig Eve upp och bara "Va gör du va är klockan" jag bara "typ halv 8" "aha" och somna haha sen gick det ett tag så satt hon sig upp igen och börja prata typ va är klockan och vill du låna min mobil den är väldigt underhållande och jag han knappt svara innan hon somna igen haha. Sen halv 9 "VA ÄR KLOCKAN" "halv 9" "aha väck mig 9 snark". Sen typ 10 i 9 vakna hon igen och bara nej nu ska jag inte sova mer (asså va Eve en av dom första som var vakna det är väldigt ovanligt!) och då kom Linda ner till oss för jag tror hon hörde att vi var vakna och då gick jag runt och kolla lite vart folk sov och sen vaknade typ resten av folket vi åt frukost och sen hämtade Linneas mamma oss. Och det va typ det.
haha oj om någon har orkat läsa allt det här som säkert har en massa stavfel och knäpp skrivningar så är ni bra :).  

Kommentarer
Postat av: Linnea

*Sofias och LINNEAS landställe ;)

2011-03-13 @ 18:00:13
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0