Self Deception - Can't Have it All

Bara för att ogge är bäst men ska lämna oss i ungdomsgruppen och oss i leadarteamet så han är sämst! Fan har inte tänkt på det så mycket jag kommer vara själv fan helt ensam (nästan.. är honom jag umgås mest med när vi är ledare och ungdomsgruppen så det kommer kännas ensamt) Fan våra sjuka skämt och allt aja det va inte för att jag skulle säga hur mycket jag kommer sakna ogge jag skrev det här inlägget!
Han känner Self Deception och därför spelas dom alltid i högtalarna när han bestämmer och det är en underbar låt typ alla är kär i "Can't Have it All" och ogge har hela tiden sagt nej jag kan inte skicka den till er för den har inte kommit ut än... när vi har bett om den men den har äntligen äntligen äntligen kommit till YouTube (Kärlek) så jag kommer lägga upp den här! Ogge känner inte bara bandet utan hjälper bandet och vet inte vad haha men allafall imorgon är det bandets Releasparty (typ andra skivan) och skulle lätt ha gått om jag varit 18...
Men skit i det här kommer låten


Och nej ni behöver inte fråga jag gillar inte ogge på något annat sätt än som en polare han är till på köpet typ för gammal för mig haha. Och jag säger det för alla våra konfirmander tror det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0