Morgon 10/3

Nejmen tjena!
Sitter vid min pappas dator för jag hade ingen ork att sätta på min börjar ändå snart eller aa vid 10 och den här va på. Sitter här med blött hår eftersom jag behövde tvätta håret nu på morgonen hatar det men så går det om man märker att håret är fett på morgonen.
Här kommer en bild på jackan jag köpte igår lånad från H&M's hemsida eftersom jag inte orkade ta fram kameran är lite lat haha.

Det va allt jag hade att säga förutom att jag ska försöka fixa bilderna från Gran Canaria ikväll eller imorgon antagligen imorgon eftersom jag har konfirmander och ungdomsgrupp idag :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygg jacka! :D

2011-03-10 @ 19:14:30
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0