Eclipse, sommartid och annat babbel

Just nu ligger jag och kollar på Eclipse såg nyss New Moon. Är grymt trött och orkar inte göra något längtar till att klockan ska bli lite mer så jag får sova!
I natt när jag sms bombade stackars Eve så fick jag ett sms av henne 01.58 och sen när jag svara så stod det att smset var skickat 03.01 haha blev lite förvirrad ett tag sen fatta jag att min mobil fixade sommartid av sig själv. 
Tillbaka till filmen jag hatar att jag är så trött att jag sitter och gråter för saker jag aldrig gråtit för i den här filmen och saker som inte är saker man gråter för men så kan det gå haha.
det var något mer jag skulle säga men det bara försvann jag skulle inte skriva ett sånt här konstigt inlägg utan ett inlägg som var om något halv viktigt fan då.
Jag skriver så kan det gå väldigt ofta usch. Igår försökte jag blogga när vi låg och kolla på Skönheten och odjuret men mobilen och bloggen och allt ville inte sammarbeta. Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen och försöka komma på vad jag hade tänkt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0