Just nu:

Just nu ligger jag i sängen, kollar på mina serier på datorn samtidigt som jag sitter och redigerar självporträtt som jag tog lite snabbt på kul i fredags och dricker iste älskar det särskilt på sommaren med värmen men det va den ända drickan jag hade lust att dricka just nu.
Jag har även kommit på och börjat fixa min kostym till övernattningen med teamat disney den 26. Jag hade tänkt vara Alice i underlandet men jag hittade ingen blå klänning och sen hitta mamma och pappa musöron på Buttericks så jag ska leta efter en röd kjol och en röd roset och vara mimmi pigg (minnie mouse) hohoh. Men nu ska jag fortsätta redigera bilderna så får jag se när dom kommer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0