Imorgon skola utan Alex

Det känns skit konstigt att inte träffa Alex varje dag men ändå inte jätte eftersom jag har praktik så jag är inte i skolan men imorgon kommer jag typ dö och det kommer vara jätte konstigt för ingen Alex i skolan :o och sen då när jag kommer tillbaka till skolan och ingen Alex :( men hon ska ha en bebbe! Bild på Alex när hon fotade mig till min header och bilden under bilden på Alex är den bilden som alex tog när jag tog bilden på alex haha komplicerat.

Jag har inte redigerat bilden det ända jag har gjort är att beskära den för jag stod cp med höften och vet inte vad.

Btw jag såg precis att jag har ett rivmärke lite nedanför halsen hur fan fick jag det och när? När jag brottades med jocke? När jag fick massa chipspåsar över mig? ja vem vet haha men jag har ett rivmärke. 


Kommentarer
Postat av: Alex

Uscha... Du får sms bomba mig så ska jag försöka underhålla dig hela dagen!!! <3

2011-03-28 @ 00:19:18
URL: http://alexandraolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0