9/3

Hallojs alla små söta troll och vanliga människor!
Haha jag vet inte va det där va. Hämtade min dator idag. hihi skönt. Sitter i sängen och kollar på serier så skönt så :) Idag va jag först i skolan sen efter ett tag hemma begav jag mig till stan för att träffa Eve vi märkte sen att vi satt på samma tåg haha det va fett knas att vi satt typ en dörr ifrån varandra men men så kan det gå när man inte har koll xD Vi köpte present till Sofia och jag köpte en vår/sommar jacka från H&M i typ militärgrön bra bra bra då är det klart, för min älsklings fakeskinnjacka är för liten så jag behövde en ny jacka och då blev det en sån. Okej har inte mycket mer att säga just nu måste fixa till min dator eftesom vissa pogram har raderats.
Men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ofta du har växt ur något? :o

Jag vill se bilder från kanarieöarna snart.

Förresten har jag kommit på att Sofia säkert kommer få maaaassa presenter x) Man ska ju ha stort 18-årspartaj så man får mycket :D xD <3

2011-03-09 @ 22:43:14
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0