8/3

Heej!
Nu sitter jag vi pappas dator för jag trodde att ledarutbildningen skulle vara längre så jag stängde av datorn. Men nu sitter jag här och kollar runt lite. Har fortfarande inga bilder blir så sur på mig själv som inte fixar det men min bärbara datorn ska tydligen vara kvar nu WIHO! skolan, plugg och sen ledarutbildning så såg min dag ut. imorgon är det prov och är inte helt säker på allt :( aja bara att köra ska antagligen träffa Evelina imorgon också :)
har inge mer att skriva hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: Jag har bara gjort en del saker som jag ångrar, kan berätta sen om du vill, och jag är lite orolig för vad en del tycker om mig "/ Plus att jag har bestämt mig för att bli glad igen men får lite deppanfall ibland så det är jobbigt ;o <3

2011-03-09 @ 19:28:10
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0