7/3

Jag vill byta ut mössan mot kepsen, jag vill byta ut dubbla leggings till enkla eller shorts, jag vill byta ut att gå till att ta longboard, jag vill byta ut min tjocka jacka till tröjor jag vill byta ut uggs och stövlar till covers och ballerina skor jag vill ha vår och sommar.....

Idag har jag haft utvecklingssamtal vilket gick bra sen va jag ledig resten av dagen. har pluggat lite kom inte så lågt för det va mycket svårare än jag trodde och då orkade jag inte mer. Kollat bilder och försökt göra lite ihopklistringar av bilder från Gran Canaria men det tog sån tid att jag inte orkade Nu håller jag på att klä på mig kläder för att snart gå till ungdomsgruppen eller typ en timme vi ska säkert kolla film och äta typ pizza som vanligt de andra tjejerna vill inte nå anant... Aja nu slutar jag skriva har inget tålamod och är skit trött.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill också ha sommar! Fast man kan börja sola redan nu, jag har fått lite färg :D

2011-03-08 @ 00:24:59
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0