21/3

Hej hopp!
Idag va det Alex sista dag i 2:an kommer bli fett tomt och tråkigt utan henne :''''''( Vi hade psykologi prov och hon fotade mig bilder som antagligen kommer bli header. det va typ det ända som man kommer ihåg från dagen eller aa lite kul och skumma samtal med Tina och oskar i lärarrumet xD
Efter skolan blev det ungdomsgruppen först bara sitta i köket sen i storarumet för att lyssna på Disney musik och citat medans de andra fixade mat och sen Trassel gillade den filmen asså! Haha fast när hon skar av håret sa Tamara "Hon har Porsch" helt tyst sen sa ogge "va sa du Tamara Porsch?" "JA! Frisyern Porsch" Jag bara "Eh va Tamara" Cico "Jaha du menar Page?!" Tamara "Nej Porsch inte Page va det nu är va fult" Haha och så höll konversationen på ett tag xD Slut på det nu ligger jag hemma i min säng och är typ jätte trött.
Hejdå vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0