18/3

Min dag. Jag va hos tandläkaren som borrade ska tillbaka om några veckor och borra mer :( fyfyfy Sen skyndade jag mig till praktiken där hände det inte mycket sen skyndade jag mig till kyrkan för att fixa inför loppisen imorgon och va där ganska länge åt där och hjälpte till sen drog jag hem och bakade rulltårtor till imorgon. och ja över stressig dag och jag orkar ingenting. En av mina konfrimander hade min kamera när vi fixade inför loppisen och det va inte så bra bilder kan jag bara säga hon va jätte snäll som försökte eftersom jag inte hade tid men de blev suddiga och typ gula. så dom kommer inte upp. Jag vet inte va jag ska skriva så här slutar jag haha ett inlägg som man inte förstår och som är knäppt men så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0