28/6

Tjaba haft fullt upp idag asså! Först på morgon vid typ 8 drog jag och Filippa iväg på våra cyklar. Jag upptäckte dock att jag hade väldigt dåligt med luft i mina däck om inte till och med punka efter typ 5 min cyklande så det var bara att leda cykeln vart vi skulle och sen hem. Vi skulle till ett ställe jag sett påväg till genrepet av konfirmationen. En Ramp. Tror den var till för cyklar men vafan jag körde med min skateboard. Första gången jag provat det gick sådär(bildbomb kommer efter texten). Ramlade en gång. Självklart hade jag hjälm och skydd såg säkert helt konstig ut men jag vill inte göra mig illa. Efter ett tag kom det massa barn och lekte i rampen så jag och filippa drog hem. DEt var så varmt så vi bestämde oss för att dra och bada. problemet var att vi inte kunde cykla eftersom min cykel och moppen är död så vi tog en buss som tar typ 30 min och går en gång i timmen. Först kom det på en typ förskola och sen ett fritidshem fy va barnen skrek och det blev jätte varmt i bussen. När vi kom fram badade jag och Filippa i minst en timme sen bara shit bussen. Så vi fick skynda oss upp eftersom vi skulle hem och möta mamma för att åka till IKEA. Så när vi kom hem drog vi till IKEA och sen kom jag hem precis när Allsång började. Fullt upp hela dagen.

Oj hade tydligen glömt att skriva mitt namn på bilden men man får fortfarande inte ta den.
Bilderna på mig har Filippa tagit så dom är inte precis så jag skulle ha tagit dom men det är bilder i alla fall. Man ser inte bra ut om man är ute och åker skateboard halv 9 på morgonen och har skydd och hjälm men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0