26/6

HEEEEJ! jag har inte haft tid förlåt :(
Igår och idag var det konfirmationer och efter har det varit trevligt med ledare och den konfirmanden som inte konfirmerades den dagen (fan va jobbigt det blev hoppas ni fattar) och igårkväll hade vi trevligt på en äng. när jag kom hem idag åt jag och sen åkte jag ut på moppen och det gick bra tills den dog helt och vägra starta typ 5-6 km från där jag bor och var tvungen att leda den hela vägen hem fyfan HEMSKT... Jar skit om ont i hela kroppen. mamma var jätte gullig och kom cyklandes när det var en ganska lång bit kvar och hjälpte mig att putta. Det va inte mina planer för kvällen kan jag ju säga!
Jag vet inte va jag ska skriva mer behöver grymt mycket sömn eftersom jag inte har sovit tillräckligt mycket sen typ den 7 juni... GAH GE MIG SÖMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0