1/6

Just nu sitter jag och leker lite i photoshop samt kollar på scrubs och facebook grupper haha allt på en gång. Haha. Juni idag fett nice. Hade planerat att fota idag men det regnar och då kan jag inte fota som jag vill haha. Kanske blir någon lite fotografering (typ som med mina fötter fast inte så) inne istället. Har fortfarande inte fixat regnfilmen får se om jag orkar senare. Nej nu ska jag sluta skriva.
Hittade den här gruppen/gillar-grejen på facebook: 
 
Boys should come with a warning label. Caution: I will flirt with you. text 24/7.lead you on. tell you i love you. then ill totally ignore you. flirt with a whore. break your heart and never talk to you again.

Kommentarer
Postat av: Linnea

gilla på facebookgrejen^^

2011-06-01 @ 18:01:25
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0