8/6

Hej mina få men underbara läsare!
Kom nyss hem från en jogging tur (ni hörde läste rätt) en timme idag också! Det var helt tomt där jag jogga så jag sjöng med i musiken. Sen skulle jag börja stretcha vid en bom(i slutet av skogen) och då kom det en cyklist som bara stirra på mig och mummla nåt haha. Jag blev typ uppäten av myggor både idag och igår gah jag gillar inte dom! Sen när jag nästan var hemma så möte jag vår granne som var ute med sin hund så jag tänkte va trevligt och sa ett lite tyst "hej" och han bara "HEEEEEEJ!!" haha aja jag vill säga det med rösten han hade men det går ju inte när man skirver.
Nu är jag iallafall pigg så nu blir det att börja packa eller iallafall lägga fram mina grejer inför tofta.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ååh jag vill också va duktig och springa D:

2011-06-08 @ 21:10:19
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0