5/7

Tjaba orkade inte blogga igår. Men det som hände var att jag va hemma hela dagen tog det bara lung sen åkte vi till mammas kusin som fyllde år. Ville gå på Alice Cooper men hitta ingen som ville gå med mig :( Sen hämtade vi symaskinen hos farbror så nu har jag sytt ett örngott och en tygpåse som blev fail.. tycker jag. Idag  har jag varit i kyrkan på sommar café gick dit för att träffa Anna eftersom hon jobbar där. Va med anna och Tamara. Och Chiro(annas hund) han e såå sööt! Sen kom Dana då gick vi och köpte grekisk mat MUMS! Sen kolla vi på film "My name is Khan" GRYM film! Typ grät massor. Resten av ungdomsgruppen kom så när filmen var slut drog jag. Kanske ska dit imorgon igen vi får se vi får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0