Ullared - 16/7

Ändrade kategorin Foton - Gran Canaria till Foton - Resor. Så här kommer bilder från Ullared i delar.. Del 1 16/7
Blev lite mycket bilder för bara del 1 men men... och nu är det så att jag inte har alla bilder på datorn utan bara dom jag la upp på facebook... Men nu ska jag sova god natt!

Haha...

Så fin utsikt både bilden över texten och hoppbilden under.


Efter många timmars bilresa var vi framme vid Gekås (som då va stäng eftersom klockan va typ 7 men vi gick omkring utanför iallafall som vi alltid gör när vi kommer fram)

Alla tre bilderna över är när vi hoppa in i de stora skåpen man kan lägga saker i...

Jag och statyn av Gekås grundare som är utanför affären. haha tyckte han skulle bära mig på ryggen :P


Två bilderna över vi lekte i en lekpark haha.. det togs mååånga fler bilder...

Ajabaja Malin....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0