Harry Potter och dödsrelikerna del 2

Godmorgon. Sitter här ganska död. Kom inte hem förens runt 4 trots att filmen skulle ha slutata runt 2 men nej den slutade kvart över 3-halv 4 för den jävla projektorn på biografen dog typ 10000 gånger nej men seriöst minst 5-6 gånger (dom tänkte låta bli att sätt på den igen men då skrek alla i salongen) och hela tiden när det var som mest spännande och ljudet dog också några gånger. Men jag ångrara inte att jag gick.

Tror inte jag inte har gråtit så mycket för en film. Typ hela biosalongen satt och grina. Jag älskade filmen. Den var jätte grym va rädd att jag hade för höga förhoppningar. Men den va så grym. Gickifrån boken lite men vafan underbar var den. Kommer lätt se den fler gånger och hoppas på att inte projektorn går sönder. Är lite trött på vällingby filmstad nu men men inte deras fel. 

Folk säger att det är över. Att Harry Potter är slut. Visst sista Harry Potter filmen har nu kommit så på så sätt är det slut det finns inge ny Harry Potter man går och väntar och längrar att få se längre. Men Harry Potter är fan inte slut för mig. Harry Potter är en del av min uppväxt en stor del av mig och det är det jag älskar. Harry Potter kommer alltid finnas där för mig. Böckerna, Filmerna, Minnen. Jag kommer ihåg den lilla flickan 2001 8 år och gick och såg den första Harry Potter filmen med mamma och pappa. Jag förstod inte mycket för jag hann inte med i texten men det var något jag pratade om så länge. Jag älskar Harry Potter och för mig finns det iallafall alltid kvar. Jag kommer lätt föra vidare det här till mina barn, barnbarn, alla som vill lyssna.

 
(de två bilderna togs inatt med pappas lilla skit kamera.) Och under kommer lite affischer för filmen jag hittat på google.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Harry Potter eller Twilight vad väljer du?

2011-07-13 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0