27/7

Bilr så trött på mig själv för att jag int4e bloggar blä blä fy Linnéa fy....

I måndags då tog jag det bara lungt kollade film och hela Eva och Adam serien + filmen UNDERBART det är liksom det det ska va. Och sen körde jag moppen till verkstad den höll hela vägen tack och lov för det!

Igår var jag på Allsång med mamma, pappa och Filippa. Trotts att det inte va folk jag lyssnar på eller gillar så satt jag där och applåderade jag som en galning det är ju liksom grejen tycker jag. såg typ nada så har kollat på SVTplay nu på morgonen för att se hur det såg ut haha. Satt på en bänk från 11 på förmiddagen tills det va slut. Men det va värt det älskar Allsång och sånt! Men innan vi åkte dit var jag hos farbror doktor.

Jo ja ska försöka fixa bilder och har massa att göra. Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0