2/7

Hellojs! sitter hemma och typ halv sover är så trött.. Idag hjälpte jag först mamma ute vid vår kolonistuga sen vid 2-3 åkte vi hem och jag höll på att dö av värmen på tunnelbanan och tåget. Men vafan det är skönt med värme! Jag ska inte klaga.
Idag fyller Linnea 18år skickade mig ett sms till henne och sa grattis för hon är på peace and love (haha har två kompisar som heter Linnea och båda heter saker på S i efternamn och båda är på P&L onödig fakta men det är min blogg jag skriver va jag vill). Snart fyller jag också år. typ 42 dagar kvar hoho.
Ja du har inte mycket att säga vill göra om headern och det på bloggen men jag kan inte i GIMP. Nu ska jag äta vi hörs!

Hur fan kan du säga att jag bara snackar skit när jag säger att jag finns där för dom. Du vet inte ett piss om det. Jag finns där för dom om dom behöver mig men jag attackerar dom inte varje sekund bara för att få reda på skvaller och för att jag ska må bra. JAG FINNS FÖR DOM om dom behöver mig det LOVAR jag. Du känner mig inte så pass bra att du kan säga något om det. För på samma sätt du gör mot dom gör du mot mig du pressar ut grejer för att få skvaller. Jag lovar och svär att jag finns om dom behöver mig inte när jag ville att dom ska behöva mig för att jag vill ha skvaller.  

Ursäkta behövde bara få ut det någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0