1/7

Jag vill ha Photoshop!!!
Mitt photoshop har ju varit jätte konstigt ocg gar hållt på en massa och sen poff borta så jag laddade ner en 30 dagars test och nu i onsdags så va det slut bläääää! Så nu är jag fast med gimp som jag inte fattar. bläbläblä jag måste se till att skaffa photoshop på riktigt! Måste ju kunna fixa ljus med mera på mina bilder. Jag redigerar inte mycket och ofta men jag vill kunna göra det.
Ska snart ut och fota lite små grejer.
Ja jag har inte mycket mer att säga. Sommarlovspogramen var mycket bättre när jag var liten. Barnpogram i största allmänhet var bättre när jag va liten.

Kommentarer
Postat av: Kjell Pappa

Och när jag var liten var de allra bäst!

2011-07-01 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0