Igår

Hej!
Hade inte tid att blogga mer igår va upptagen hela tiden först hade vi idrott sen psykosocialt arbete sen åt vi lunch (ris) sen drog vi till Naturhistoriska och Cosmonova. Det va sådär vi fick svara på frågor jag, Alex och Natta blev klar på typ 10 min så vi fick nya frågor och vi va dom enda som fick dom (Gah Oskar dumma dig) och frågorna tog tid att göra. Sen hade typ en halv timme eller en timme kvar till Cosmonova skulle börja och då gick vi och kollade runt lite och sen va det Cosmonova. Vi såg Sea Monsters i 3D den va ganska cool. Sen åkte jag hem för att sen åka tillbaka till stan för att gå på bio med Linnea vi såg Easy A. Den va jätte bra skratta skit mycke och det va flera bra skådespelare som jag kännde igen. Sen åkte jag hem.

Bilderna som kommer är tagna med min mobil för jag glömde kameran hemma -.-

Alex och Natta. Natta ser sååå Glad ut xD

Jag och alex gör moln

Jag, Alex och Karin gör moln

Igen

Jag och Alex satt våra klistermärken där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0