Jag hatar rubriker

Min hals är död jag låter hemsk och det gör ont i halsen. Men jag får inte bli sjuk på hela terminen och jag vill inte gå in på varför men två andledningar. Har gett upp pluggandet för idag. Jag hatar matte har alltid gjort! Och jag fattar inte varför jag ska kunna typ andragradsekvationer och sånt jag kommer aldrig andvända det i riktiga livet och efter skolan. Men om jag klarar det här matte provet (när jag nu kommer ha det) kommer jag nog inte behöva plugga matte något mer hoppas jag.
Just nu ligger jag i sängen och huvudet dunkar fy.
Tråkig min blogg är idag utan bilder det ska fixas snart.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Säg till om du vill ha hjälp med matten! :)

2011-01-11 @ 21:01:24
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/
Postat av: Linnea

Säg till om du vill ha hjälp med matten! :)

2011-01-11 @ 21:02:03
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0