Tiffany Alvord


Har ni hört om henne? Någon/Några kanske har det vet inte riktigt. Det är en 18årig tjej som lägger upp videor när hon spelar piano, gitarr och sjunger sina egna och olika artisters låtar på YouTube. Hon kommer från USA. Den första låten hon la upp på YouTube la hon upp 2008. Jag gillar henne starkt och har lyssnat på hennes musik ett tag hittade henne på YouTube för något år sen. Så jag har bestämt mig för att lägga upp några av låtarna som finns på YouTube det finns många bra men jag valde ut några. Här har är hennes Youtube.














Och en låt som hon skrev själv 2008 och som fick vara med i en film och en musikvideo. 2010 



Ja hoppas ni gillar henne hittade som sagt henne när jag klickade runt på YouTube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0