Min nyårsafton

Hello!
Min nyårsafton var lung och skön. Jag var hemma med min mamma, pappa och Syster det börja med att vi åkte till kista för att vi först gick i lite affärer, sen gick vi och kolla på "Narnia: kung caspian och skeppet gryningen" i 3D. Jag gillade den, jag är en sån som gillar Harry Potter, Twilight och Narnia (börja gilla narnina när jag var yngre och vår lärare läste Narnia böckerna för oss och såg också dom gamla filmer). Sen åkte vi hem och åt mat spelade monopol och tecken sen gick vi ut och tände tomtebloss och när vi kommit in igen ställde jag upp kameran i mamma och pappas rum och gjorde den klar för fyrverkerierna Sen slog klockan 12 och då skålade jag med familjen (jag i päron mer xD) och sen fotade jag som en galning. Sen kollade vi på första sällskapsresan. Ja det va min nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0