30/1

Godmorgon! Vaknade av att solen lyser in genom mitt fönster underbart underbart! Fast jag ville inte gå upp så låg kvar ett tag sen gick jag upp och tog en hårdbröd smörgås med Keso mums. Och nu sitter jag här och tänker något jag gör på tok för mycket (asså tänker). Visst det är bra att tänka men inte för mycket som jag gör det hindrar mig ibland men nog om det. Hade tänkt att ha lite Twilight maraton med mig själv men tar nog det någon annan helg. Ska kanske till Media Markt senare och kolla om dom här skydd till min Wildfire tror inte det men ska kolla iallafall. Ja det va nog allt jag har att säga denna morgon! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tänka för mycket gör jag också. Och jag vet hur det kan hindra en. Men jag vet också hur man kan tänka lite mindre (A) ;)

2011-01-30 @ 16:00:57
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0