29/1

Hej! Sitter och kollar på MTV "Brook knows best" är skit trött men så blir det när man har kompisar som sover över. Vi hyrde Dear John (älskar den filmen såg den på en konfirmandövernattning första gången tror jag!) och The Back-up Plan (skrattade skit mycket grymt bra film). Vi snacka massa skit, spelade Twister, mer skit snack och bara hade det trevligt. Bilderna som togs var när vi spelade Twister och inte blogg material. Vi gick ut på en promenad typ och då kom två killar och jag bara "det ser ut som Fabian" lite tyst Eve Skriker "DET DÄR SER UT SOM FABIAN" jag bara jag sa ju det och det va Fabian. Haha han skulle hem till sin polare så vi sa hej till honom och gick vidare typ. Men grymt trevligt har jag haft!
Nu ska jag fortsätta sitta här och lata mig! hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0