28/1

Godmorgon!
Här sitter jag vid pappas dator (ovanligt nja). Har vaknat ordentligt genom att ha dansat runt med puderborsten till MTV. Ska nog snart smsa Alex måste bara hitta min mobil först. Snart är det den 1/2 och då ska jag till tandläkaren VILL INTE. Och nu vet ni det också. Stannade till stängning på Ungdomsgruppen igår vi stängde tidigare än vanligt för Anna hade köpt nya spel och skulle hem för att spela xbox haha.
Skolan sen hem sen kommer några tjejer (Eira, Eve & Linnea) över för tacos, film och skit snack typ. haha blir nog trevligt!
Men Alex vänta dig ett sms om 5-10 min ;)
Nu ska jag hitta min mobil sminka mig klart lyssna på mer musik från MTV och bege mig to tha school. xD
Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0