26/1

Godmorgon!
Sitter vid min pappas dator fast jag borde göra mig klar för skolan för jag börjar tidigt idag...
Idag ska jag ha idrott och psykosocialt arbete(tror det stavas så) och sen ska vi till Naturhistoriska och Kosmonova och naturligtvis är det den delen av Naturhistoriska man har gått på 1 miljon gånger (kanske inte riktigt men ni fattar) eftersom man har gått med skolan hela tiden när man var mindre typ minst en gång om året och som jag har gått med familjen.
Aja nu ska jag göra mig klar för att gå till skolan. Kanske mobilbloggar om jag hittar något kul att blogga om annars hörs vi när jag kommer hem fast om typ 5 min kommer ett inlägg med lite musik för det här blev så långt så jag lägger in musik i nästa. Men vi hörs :)
Hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0