14/1

Hellojs!
Siter vid pappas dator ska till skolan om en timme eller så. Har 2 kanske 3 planerade inlägg men dom delar jag nog upp. Och det första kommer nog ikväll när jag orkar slå på min egen dator xD.
Om någon vecka eller så kommer det nog bli dålig uppdatering för min dator kommer nog behövas lämnas in för den är lite dum (igen) och då har jag bara min stationära och den är seg och dum men det går nog att blogga.
Idag är det dagen när jag ska göra mitt matte prov och jag har pluggat så grymt mycket så hoppas det går bra. Just nu sitter jag här och kollar på YouTube. och jag har inget mer att säga.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till på provet!

2011-01-14 @ 13:25:58
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0