11/1

Sitter här nästan klar inför skolan börjar inte förens vid 11. Är jätte trött och har ont i halsen blä på det idag blir det att prata med min mentor om varför jag var så sur. Ska fråga Alex, Natta och Emelie va som händer på idrottsdagen. hehe måste typ bestäma va vi ska göra och säga till vår lärare imorgon.
Efterskolan blir det plugga. Och jag har bestämt mig att allt jag får i skolan(läxor mm) ska jag börja med samma dag så jag slipper sitta 100000 timmar sista kvällen inte för att det brukar bli så brukar alltid göra det dom första dagarna men jag ska se till att det blir så helt nu. Aja nu ska jag göra mig klart helt.
Har typ bara skrivit massa stunt men vad är en blogg till för?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

bowling och badminton tycker jag låter som en bra sak :o

2011-01-11 @ 12:57:45
URL: http://alexandraolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0