-.-

Är så förbannad att det inte är sant! Hatar skit skolan och allt som har med den att göra!! Mer tänker jag inte skriva idag iallafall för jag kommer skriva så mycket som jag kommer ångra. Men ville skriva lite iallfall för att få ut min ilska. Försöker få tag på Alex men det är typ omöjligt :( åå blir så sur så sur så sur.
Nej nu ska jag stänga av datorn och försöka sova måste få tillbaka dygnet och jag har en hemsk huvudvärk som bara blev värre.
Skriver imorgon.

(Bild hittad på Google)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

försökte du få tag i mig? :o

Mer än på msn? :o

På sms? har inte fått något sms? :o

2011-01-09 @ 23:19:48
URL: http://alexandraolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0