Gårdagen

Nemen hallå!
Jo nu ska jag berätta om min gårdag. Jo dagen börja med att jag vaknade ganska tidigt för jag hade solen i ögonen jobbigt men mysigt. Jag satt igång min bärbara och kolla lite på Americas next top model sen åkte jag, pappa och Filippa till MediaMarkt och lämnad in min dator så nu sitter jag vid min stationära som nästan fungerar sämre en skolans datorer trots att den är nyare :(. Men jag måste andvända en dator till skolan, facebook, blogga och så så det är bara att bita ihop. När vi hade lämnat in datorn så åkte vi till skopunkten och köpte skor till mig eller jag köpte skor till mig. Skopunktens wannabe convers ett par röda och ett par gröna fans massa andra fina färgen men hade inte råd med fler :( dom kommer användas flitigts (tillsammans med mina svarta och lila som jag köpte förra året och de vita jag har haft någta år) till sommaren och våren.

(bilder tagna från Skopunktens hemsida)

Efter det åkte vi ner till jakans centrum och köpte lite grejer till en 18års present. Sen fixade jag lite och sen kom Malin för vi skulle och fira Christoffer som fyller 18år imorgon jag blev inbjuden av hans mamma eftersom jag kännt honom och hans familj hela livet typ sen vi va ett eller nåt och då tog jag med mig Eve som gick i skolan tillsammans med oss 6-9:an och Malin som gick i lågstadiet med mig och Christoffer. Vid kvart i 5 gick jag och möte Eve. Sen vid 5 gick vi till Christoffers 18års firande och jag vet inte om han visste att vi skulle komma och allt va grymt pinsamt vill inte gå in på allt. Sen efter någon/några timmar va Eve tvungen att gå så då gick jag och Malin också. Vi följde me henne till stationen och sen gick Malin hem och sen kollade vi på Melodifestivalen och åt Chips och ostbågar med min famlij mysigt vare. Sen drog Malin för hon skulle till sin kille. Och då typ somna jag direkt va GRYMT trött.
Och idag ska jag plugga MASSA Natur har prov imorgon.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: För att göra en lång historia kort så hamnade jag ensam på sumpans tågstation, insåg att mina kompisar inte skulle komma och jag hade ingenstans att ta vägen. (trodde inte jag kunde gå hem eftersom jag blivit skjutsad till jakan där jag "mötte min kompis") Så, klockan var alltså halv 12 och jag hade ingenstans att sova eller nånting. Lite scary! <3

2011-02-20 @ 17:39:04
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har sånnadär röda! :D Varför köpte du inte tre, ta tre för två ju? :o

Ojojoj, så han fyller 18 han!

2011-02-20 @ 17:46:58
URL: http://detduintevillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0