14/2

Hallojs! Har precis satt på mig ganska normala kläder tidigare har jag gått med korta mjukisshorts och tröjan med röda armar som jag köpte igår och håret uppsatt i en slarvig tofs och solglasögon så luggen ska sitta på plats. vill kunna gå omring så! Just nu kollar jag på sista avsnittet av Glee som finns ute väntar på att dom andra avsnitten ska sändas och komma ut så man kan kolla på hemsidan. andra gången jag har sett alla hihi! Skulle typ haft Natur nu men vi fick jobba hemma. Ska möta Alex, Sandra och några till (tror jag har ingen koll) vid elva så ska vi kolla skor till Alex och sen käka lunch typ kina mat tror jag mums! Haha jag brukar alltid ha 100% koll på allt idag har jag inte koll på något. Sen ska vi gå till skolan för att ha BUP och sen ska jag och Alex ha Psykologi B. Sen ska jag till ungdomsguppen för att käka och kolla på romantisk film vi ska ha alla hjärtansdag tema. Singlarkännersigmerensamaännågonsin dagen idag. Pappa fyller år idag så jag, mamma och Filippa gick upp tidigt för att gratta honom. har inte mycket mer att säga tror jag.
Ha en trevlig Alla hjärtans dag! Jag ska äta massa mat med polare och kolla på film med ungdomsgruppen så jag ska inte klaga folk är mer ensamma.

uppdatering
Anna ligger hemma med en kraftig hjärnskakning och är sjukskriven så ungdomsgruppen är inställd så det blir att vara hemma för mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0