11/2

Va e det här typ femte inlägget för idag :o Haha oj super uppdatering typ.
Min dag har typ varit gått upp för tidigt och tvättat håret (eftersom det tar flera timmar för det att torka och jag vill inte föna eftersom frisören sa att jag inte borde det), gått till skolan för att gå hem direkt igen, ätit Linnéa och pappa mat dvs sån mat som Filippa och mamma inte äter, kollat på Dallas (gammal Serie som jag och pappa kollar på), Kollat på massa Glee (har börjat titta på serien från början), lyssnat på musik, redigerat bilder och Tänkt, tänkt, tänkt för mycket. Medans jag borde ha pluggat Natur. Mitt huvud dunkar och jag orkar inte göra något åt det. haha bara massa skit snack från mig. Skriver lägger upp bilder eller något senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0